در سال آینده باید استراتژی SEO خود را بر کجا متمرکز کنید؟
چه عواملی را می توانید برای پیش بردن از رقابت استفاده کنید؟
شاید حدس زده باشید که بسیاری احساس می کنند Core Web Vitals اصلی ترین عامل در حال ظهور است که بر SEO تأثیر می گذارد.
اما به چه عوامل دیگری باید توجه کنید و تفاوت اولویت ها بین طاقچه های B2B و B2C و مارک های نمایندگی در کجاست؟
داشتن بینشی در مورد آنچه که در خط سئو پایین می آید و مناطق موردنظر را به شما نشان می دهد شما را قادر می سازد تا آنها را در استراتژی های خود برای سال آینده قرار دهید.
در نظرسنجی اخیر موتور جستجوگرها در زمینه وضعیت SEO 2021 ، ما از بیش از 2800 متخصص SEO خواسته ایم تا مهمترین عواملی را که در موفقیت SEO موثر هستند و آنچه که قصد دارند در دوازده ماه آینده بر آن تمرکز کنند ، به اشتراک بگذارند.
مهمترین عوامل برای رتبه بندی چیست؟
عوامل رتبه بندی یک موضوع بحث برانگیز است! در مورد آنچه بر رتبه بندی تأثیر می گذارد و چه چیزی تأثیر نمی گذارد ، نظرات متفاوتی وجود دارد ، از جمله اعتبار مطالعاتی که سعی در سنجش عوامل رتبه بندی دارند.
همبستگی یا علیت – این س eternalال ابدی است.
ما از مخاطبان خود از متخصصان SEO پرسیدیم که فکر می کنند بیشترین تأثیر را در رتبه بندی چه چیزی دارد.
این نتایج بازتابی از چیزی است که 2800 متخصص سئو کار در 12 ماه گذشته تجربه کرده اند.
https://www.searchenginejournal.com/state-of-seo-opportunities/418703/